Педагогика 2014. Достижения, проекты, гипотезы. / Pedagogika 2014. Osiągnięć, projekty hipotezę. 29.12.2014 -30.12.2014 Краков/Kraków

 

Группа № 36

SEKCJA 13. Pedagogika.
(Педагогические науки)


Арапов О.В.    7
Особливості розвитку наступності дитячого садочка та школи
Головченко И. А.    11
Коммуникация как языковое и педагогическое явление
Дошниязов Жарылкасын    19
ТРАДИЦИИ КУЛЬТУРЫ ПОВЕДЕНИЯ КАРАКАЛПАКСКОГО НАРОДА
Величко Т.Г., Асауленко Л.М.    21
СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ КОЛЕДЖУ
Водолазський Д.М.    24
ПРОДУКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ-НИХ ГРУП КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Садовая В.В.    26
НАУЧНОЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ НАСЛЕДИЕ ПЕТРА ФЕДОРОВИЧА КАПТЕРЕВА
Зубенко Т.В.    29
ОБЕСПЕЧЕНИЕ МОТИВАЦИИИНОЯЗЫЧНОЙ ДЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ СРЕДСТВАМИ «ЦЕНТРА МЕЖКУЛЬТУРНЫХ КОММУНИКАЦИЙ»
Борисов В. В, Борисова С. В., Бобилева Я. В.    33
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОВАЙДИНГУ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ
Бурдун В.В.    38
НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ
Меркулова Н. В.    41
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Сабат Н. В., Леспух М. В.    44
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Грінченко М. С.    49
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ВНЗ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Лісовець О.В.    52
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДОПОМОГА ЧЛЕНАМ ГРОМАДСЬКИХ ДИТЯЧИХ ТА МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Заворотченко Л.А.    55
СОЦІАЛЬНА ЗРІЛІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Искандарова Г. К., Кашфразыев А. И.    60
Развитый эмоциональный интеллект как фактор успешности в профессиональной деятельности
Ерошова О. В., Токовенко Е. Р.    63
Проблема интимных межличностных отношений современной молодежи
Novikova О. Y.    67
THE ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS OF THE IMPLEMENTATION OF THE PROGRAM OF SOCIO-PEDAGOGIC ADAPTATION OF AGED PEOPLE IN STATIONARY INSTITUTIONS OF SOCIAL SERVICE UNDER THE CONDITIONS OF INFORMATION SOCIETY
Березан В. І.    70
Методична система Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутнього соціального педагога
Панченко Н. В.    73
РЕКЛАМНО-іНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Бронетко И.А.    76
APPROACHES AND PRINCIPLES OF ENGLISH LINGVOSOCIOCULTURAL COMPETENCE’S FORMATION
Ящук О. В.    81
ОСОБЛИВОСТІ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Черноситова Т.Л., Ломакина Г.Р.    84
СОЦИОКУЛЬТУРНАЯ КОММУНИКАЦИЯ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ ЯЗЫКОВОМ ОБРАЗОВАНИИ
Бутенко Н., Спринь О., Гусевич Т    86
Методи професійної підготовки майбутнього вчителя
Мартынова Н. А.     90
Проблемы сопровождения семей, воспитывающих детей с ограниченными возможностями здоровья
Михайленко І.П.    94
ВЕРБАЛЬНА МОДЕЛЬ ЗМІСТУ ТЕКСТУ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ КЕРУВАННЯ САМОСТІЙНИМ ЧИТАННЯМ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВНЗ
Плеханова Ю.В.    100
ВОЗМОЖНОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МЕТОДА КЕЙС СТАДИ В ВЫСШЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ (на примере подготовки учителей иностранных языков)
Чирчик С. В.    110
КОМПЛЕКСНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ЭКЗАМЕН КАК СПОСОБ ДИАГНОСТИКИ КАЧЕСТВА ВЫСШЕГО ДИЗАЙН – ОБРАЗОВАНИЯ
Чернявський Б. В.    118
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗО-ТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ОВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ НАВЧАННЯ
Дольме М.М.    125
Використання комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх учителів технологій
Пискурская А.В.    128
ХАРАКТЕРИСТИКА ЯЗЫКОВОГО РЕПЕРТУАРА БУДУЩИХ МЕНЕДЖЕРОВ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В КОНТЕКСТЕ ПЛЮРИЛИНГВАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Такало Н.И.    131
К ВОПРОСУ О ФОРМИРОВАНИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ УЧИТЕЛЕЙ РУССКОГО ЯЗЫКА В АРМЯНСКОЙ ШКОЛЕ
Берсенева О.В.    137
об уровнях сформированности профессионально-профильной исследовательской компетенции студента – будущего учителя математики
Матюха Г.В., Азарова Є. С.     139
ЛЕКСИКА ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ АСПЕКТІВ ВИВЧЕННЯ МОВИ
Shcherbakova O.    141
video as a communicative approach to learning language
Чалий В.Ю.    145
ВПЛИВ СЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ БАСКЕТБОЛУ ХАРКІВСЬКОГО КОЛЕДЖУ КЗ «ХГПА» ХОР НА ФІЗИЧНУ ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ПІДЛІТКІВ
Савлук І.В.    150
ІДЕОМОТОРИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ВИКОНАВСЬКОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ